Klachten

Indien u een klacht over een product heeft kunt u eerst deze klacht mailen naar info@haarzeepshop.nl. We willen graag tevreden klanten en zullen er alles aan doen om tot een juiste oplossing te komen. U kunt uw klacht (indien wij er niet uitkomen) melden bij Stichting Webwinkelkeur U kunt uw klacht ook melden via het ODR platform van de Europese Commissie  http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Het kan wel eens gebeuren dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport naar het adres van uw keuze. Dan heeft u uiteraard recht op garantie. U bent wettelijk gezien verplicht om binnen twee maanden na constatering van het defect dit bij ons te melden. Indien blijkt dat u recht op garantie hebt, dan zorgen wij zonder kosten voor u voor reparatie dan wel vervanging.  

Herroepingsrecht

Klanten hebben wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgaaf van reden. Na deze melding heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt een klant gebruik van zijn retourrecht dan wordt het gehele aankoop bedrag en de bijbehorende verzendkosten binnen 14 dagen na de melding terug gestort. De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Het herroepingsrecht geldt niet voor shampoo bars, baardzeep en body bars als de verzegeling is verbroken. Dit om hygiënische redenen.

Indien u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht, dan kunt u daarvoor dit formulier gebruiken en per e-mail opsturen naar info@haarzeepshop.nl. Indien u dit formulier wilt gebruiken dient u het eerst te converteren naar MS Word met behulp van https://smallpdf.com. Met deze online converter maakt u van de PDF een Word document en kunt u uw gegevens invullen en het formulier ondertekenen.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password